.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافيک شدید در جاده هراز

مديرکل راه و ترابري استان مازندران گفت: با توجه به تعطيلات اخير و تعدد سفرهاي برون ‌شهري، هم‌ اکنون محور هزار در مازندران بار ترافيکي نسبتاً شديدي دارد.

موسي رحيمي افزود: باتوجه به اجراي طرح‌هاي کنترلي، تمام راه‌هاي مواصلاتي استان مازندران از جمله جاده هراز از ترافيک رواني برخوردار است.

وي از رانندگاني که قصد عبور از محورهاي مواصلاتي استان را دارند خواست ضمن رعايت کامل موارد راهنمايي و رانندگي، تجهيزات زمستاني از جمله زنجير چرخ را به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنند.

مديرکل راه و ترابري استان مازندران با اشاره به بارش برف در محورهاي مواصلاتي استان، تصريح کرد: برف خفيف و پراکنده در محورهاي هراز، فيروزکوه و کندوان در حال باريدن است و اين راه‌ها در حال حاضر، باز و تردد وسائط نقليه در آنها به‌صورت روان صورت مي گيرد.

وي ادامه داد: گردنه‌هاي برفگير در جاده هاي هراز، فيروزکوه و کندوان با تلاش اکيپ‌هاي راهداري استان معمولاً باز و تردد وسائط نقليه در اين محورها صورت مي گيرد.

رحيمي اضافه کرد: اکيپ‌هاي اين اداره‌کل در صورت بارش برف، اکثر راه‌ها، محورها و گردنه‌هاي برف‌گير را نمک پاشي مي کنند تا تردد در همه محورها و گردنه‌هاي استان ميسّر باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.